با همکاری اپراتور مخابراتی کره‌ای و سامسونگ:

????آزمایش موفق کشتی خودران با استفاده از شبکه 5G

 

اپراتور مخابراتی SK Telecom و کمپانی صنایع سنگین سامسونگ خبر از ساخت پلتفرم ناوبری مبتنی‌بر شبکه‌های 5G داده‌اند که امکان حرکت خودکار کشتی‌ها به یک مقصد معین را فراهم می‌کند.

 

به گزارش (ZDNet (https://www.zdnet.com/article/sk-telecom-trials-autonomous-ship-using-5g، شرکت‌های سازنده از یک کشتی آزمایشی ۳٫۳ متری ساخت سامسونگ مجهز به یک رادار لیزری متصل به شبکه‌های 5G برای آزمایش این پلتفرم استفاده کردند. مقصد این کشتی بر محل یک مرکز کنترل در فاصله ۲۵۰ کیلومتری تنظیم و از شبکه‌های ۵G برای کنترل از راه دور و نظارت بر حرکت آن استفاده شد.

 

به گفته اس کی تلکام این کشتی #خودران بدون برخورد با هیچ مانعی به‌طور خودکار به مقصد موردنظر رسید. هدف نهایی این پروژه ایجاد یک محوطه 5G هوشمند است که امنیت کشتی‌ها را در حین عبور از آبراه‌های باریک و در نزدیکی ساحل حفظ کند.


منبع

برای خواندن مطالب امنیتی بیشتر کلیک کنید. 

برای آشنایی و محصولات امنیتی به سایت پرولاین مراجعه کنید.


عرضه نرم افزار های اورجینال کشتی ,استفاده ,مقصد ,شبکه‌های ,خودران ,سامسونگ ,کشتی خودران ,موفق کشتی ,اپراتور مخابراتی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

سعادت میرقدیم ها _ دانش پیما خرید اینترنتی هنرستان پسرانه غیردولتی کار رفسنجان shimisanat sarmagarma مجلۀ فاد (فرهنگِ‌ ادبیاتِ‌ داستانی) .:::پایگاه تفریحی یاسی فان:::.