مینی پی PN40 از سری بیزینس به طور خاص برای جایگزینی با کامپیوترهای رومیزی جاگیر و پر مصرف ساخته شده است این نوع از کامپیوترهای کوچک از جمله ساخته های شرکت ایسوس، بزرگترین تولیده کننده کامپیوترهای شخصی و قطعات pc  می‌باشد که بمنظور بهبود در کسب و کار آن را معرفی و تولید کرده است.ایسوس با نهایت تلاش خود توانسته از نقاط ضعف رقبای خود استفاده نماید و هر آنچه که آنها ندارند را در مینی پی سی ها بگنجاند.

کامپیوتر کوچک ایسوس PN40

پردازنده اینتل

سیستم های سری MINI PC PN  از پردازنده مرکزی شرکت اینتل با مدل N4000  از سری Celeron  بهره می گیرد.لازم به ذکر است که در مورد درایور های این دستگاه اصلا نگران نباشید چرا که درایورهای این محصول بصورت یک دیسک جداگانه همراخه آن عرضه شده است که از طریق وب سایت ایسوس قابل دسترسی می باشد.

مدل pn40 در کنار قطعات کارامد ظاهر بسیار زیبای آن توانسته است نظر بسیاری از کاربران در سرتاسر دنیا را بخود جلب کند، ابعاد آن بگونه ای طراحی شده است که بدون اشغال کردن فضای زیادی براحتی روی میز کار شما قرار می گیرد.

مدل های MINI PC PN40 از طراحی هایی با پشتیبانی ذخیره سازی دوگانه بهره میگیرد که قادر خواهد بود یک درایو SSD بواسطه رابط M2 و یک هارد دیسک یا SSD  با سایز 2.5 اینچ را در خود جای دهد.

رنگ دستگاه تماما مشکی است و بدنه آن نیز از پلاستیک ساخته شده است همچنین کیس و بدنه این محصول بگونه ای طراحی شده است که به شما این اجازه را بدهد تا تغییرات مورد نظر خود را تنها با یک پیچگوشتی ساده اعمال نمایید.

این محصول مانند سایر کامپیوترهای کوچک فاقد کارت گرافیک مجزا می باشد و کارت گرافیک داخلی آن نیز از سری 600 اینتل می باشد.

 

پورت های دستگاه

در نمایی که از روبرو PN40 را مشاهده می کنید یک پورت USP2,0 یک پورت USP3,1یک پورت USP Type C، جک ترکیبی 3.5 میلیمتری هدفون و میکروفون و دکمه پاور قرار گرفته است.

کامپیوتر کوچک PN40

در نمای پشت دستگاه نیز می توانید پورت HDMI، پورت MINI DP ، سوکت LAN دو پورت USP3,1، پورت سریال  COMو ورودی آداپتور را مشاهده نمایید.

کامپیوتر کوچک2 PN40

در مجموع pn40 یک مینی پی سی مکعبی شکل و بسیار کم جا می باشد با ابعاد 49*115*115  میلی متربعبارتی دقیقا در کف دستان شما جای میگیرد.

این محصول یک مینی پی سی تجاری و اداری است که کوچکتر بودن آن در کنار کم مصرف بودن آن بهترین امتیازی است که به کاربرانش خواهد داد این فرم طراحی دقیقا با هدفی که برای این دستگاه در نظر گرفته شده است مطابقت دارد.


و قیمت لپ تاپ و انواع لوازم دیجیتالی پورت ,دستگاه ,مینی ,pn40 ,طراحی ,کامپیوترهای ,پورت usp3 ,کارت گرافیک ,کامپیوترهای کوچک منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

دیلینو - دانلود فیلم و سریال - دانلود رایگان فیلم و سریال ایرانی و خارجی Elima-Rack (سایت رسمی کینگ بند (اتحاد عیسی شاه tapish97 میهن گیمینگ وبلاگ رووم علوم ماورا مشاوره تحصیلی دانتل ارزان کده