گروه تبلیغات آوا


سناریو نویسی در تهیه تیزر تبلیغاتی

در دنیای امروز که تبلیغات  حرف اول را می زند می توانید با داشتن تیزر تبلیغاتی نام تجاری، برند، محصولات و شرکت خود را به عموم مردم و افرادی که تنها در زمینه محصولات شما فعالیت دارند و به عنوان مشتریان واقعی شناخته می شوند معرفی کنید.

هدف از تیزر تبلیغاتی

همانطور که در بالا اشاره شد تیزر تبلیغاتی به منظور معرفی کالا و یا جهت ارائه خدمات ساخته و تولید می شوند. در نتیجه همانند دیگر فیلم های تبلیغاتی اقداماتی انجام می گیرد که به آن پیش تولید می گویند. اصلی ترین بخش هر تیزر تبلیغاتی سناریو نام دارد که از ابتدایی ترین کار ها است.

تیزر تبلیغاتی دارای 3 مرحله اصلی می باشد:

  1. پیش از تولید
  2. تولید
  3. پس از تولید

روند تولید و ساخت تیزر تبلیغاتی

  1. ایده یا نظریه پردازی
  2. سناریو نویسی مرتبط با پیام برند و ایده ها
  3. انتخاب فضای فیلم برداری، بازیگر یا صدای پس زمینه مانند گوینده و دیگر موارد
  4. تهیه مرحله پیش تولید و ارائه استوری بورد
  5. شروع مرحله تولید
  6. افزودن جلوه های ویژه و صداگذاری
  7. بررسی بازخورد تیزر تولید شده (پیش از اجرای اصلی تیزر در میان جمع کوچکی از افراد به نمایش گذاشته می شود)
  8. انجام اصلاحات لازم پس از مشاهده بازخوردها
  9. تحویل تیزر اصلاح شده و مشاهده بازخورد آن

سناریو تبلیغاتی

اصولاً سناریو در تیزرهای تبلیغاتی توسط تیمی مجرب و دارای دانش در این خصوص انجام می پذیرد. این تیم علاوه بر داشتن آگاهی در زمینه هایی مانند نظریه پردازی، باید به اموری مانند دیالوگ فیلم، نوع سخنوری ها ، انتخاب بازیگر و تن صدا و همچنین آواها و آهنگ های که قرار است در فیلم به کار گرفته شود آشنا باشند.

برای داشتن سناریویی موفق و متفاوت باید با مشخصات و ویژگی های محصول به خوبی آشنا باشید به گونه ای که بتوانید در یک پاراگراف مشخص نمایید که چرا این محصول و یا خدمات از دیگر محصولات و یا خدمات مشابه متمایز است، به عبارت دیگر باید قادر باشید تا در سناریوی خود مزایای محصول و خدمات همانند دیالوگ های فیلم تبلیغاتی بیان نمایید.

این ترفندها روش های شناخته شده ای است که می تواند محصول، برند یا خدمات شما را از دید بیننده جذاب تر جلوه داده و آن ها را به ادامۀ همکاری با شما و شرکت شما راغب نماید. البته رضایت سرمایه گذاران نیز برای ما ارزشمند است و می توان از ایده های آن ها نیز در این سناریوها بهرمند شوید.

 گروه تبلیغات آوا

ویژگی های نوشتن سناریو موفق در تیزر تبلیغاتی

سناریویی موفق است که بتواند افراد با ویژگی های مناسب را به خود جذب کند، در ادامه با انواع ویژگی های سناریو موفق آشنا خواهید شد:

  • در زمان نوشتن سناریو حتماً از ایده های مفهومی و خلاقانه استفاده کنید.
  • هرگز در ساخت تیزر جذابیت های ظاهری را فراموش ننمایید.
  • برای انتقال پیام تبلیغات از سرعت مناسب ( نه کم و نه زیاد ) استفاده کنید.
  • قصد از ساخت تیزر تبلیغاتی جلب مشتری است در نتیجه سناریو را بسته به نیاز مخاطبین ایجاد کنید، نه سلیقه کارفرما.

 


دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی شبکه های اجتماعی در شیراز تبلیغاتی ,تیزر ,سناریو ,تولید ,خدمات ,تبلیغات ,تیزر تبلیغاتی ,ساخت تیزر ,سناریو موفق ,استفاده کنید ,نوشتن سناریو منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

تشریفات عروسی , تشریفات مجالس وبلاگ خوانیلر ۲ suttonythc8 paikka سورک مارکت نگاه یک پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان A.razavi