پنج شنبه‌ها و جمعه‌ها و کلا روزهایی که تعطیلی و جشن است، همه سعی ‌می‌کنند که تر و تمیز باشند و لباس‌های نو و قشنگشان را بپوشند. به مهمانی بروند و یک روز عالی را با خانواده بگذرانند. در آپارتمان ما هم همینطور است.

همه‌ی ساکنین در روزهای عید و تعطیلی به جنب و جوش ‌می‌افتند و رفت و آمد‌ها زیاد ‌می‌شود. اما در آپارتمان ما کسی برنده است که زودتر از دیگران اقدام به حمام رفتن کند. اول صبح آب داغ داغ است اما بیچاره آن کسی که طرف‌های ظهر تصمیم بگیرد برود حمام. آب، سرد سرد شده و در این صورت یا باید با همان آب سرد حمام کند یا باید کاسه کاسه آب گرم بر سرش بریزد. خلاصه دردسر ‌می‌شود.

تفاوت پکیج و موتورخانه

موتورخانه ما در زیرزمین قرار دارد. اگر یک وقتی ایرادی برای آن پیش بیاید، همه باهم آب گرم نداریم. یا مثلا در فصل زمستان که شوفاژها روشن ‌می‌شوند و موتورخانه زیاد کار ‌می‌کند، خیلی پیش ‌می‌آید که خراب ‌می‌شود. اما چاره چیست؟ پیکیج! به جای تحمل دردسرهای موتورخانه مرکزی ‌می‌توانید برای هر واحد به صورت جداگانه از پکیج استفاده کنید.
بابابرقی موتورخانه ,حمام ,‌می‌شود منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

بیت کوین سرزمین بازی طراحی سایت و سئو سایت trucks and trailer سه سوته خرید کن تحویل بگیر پرواز با بال شکسته نوتار شب سفید