eset nod32 antivirus

 

ESET NOD32 آنتی ویروس مطمئن برای آن دسته از کاربرانی است که میخواهند از امنیت سیستم خود در برابر انواع ویروس ها، تروجان ها، کرم ها، بدافزار ها و … خیالشان راحت باشد. چرا که معمولا کامپیوتر، لپ تاپ و موبایل ما پر از اطلاعات شخصی، کاری و اسناد مهم است. از طرفی معمولا نرم افزارهای امنیتی و ویروس یابی با چالش هایی همچون کاهش سرعت کامپیوتر و یا پیچیدگی کارکرد همراه هستند.اما نود ۳۲ که توسط شرکت ESET ارائه شده است دارای یک هسته ی قدرتمند اما ساده و سبک در کنار یک محیط جذاب و کاربر پسند بی شک میتواند سیستم شما را پاکسازی کند و در نهایت سرعت بهتری از سیستم را ارائه دهد.

ESET NOD32 یک بسته کامل از ابزارهای مهم امنیتی و ضد ویروس را برای کاربران به همراه می آورد. اهمیت این ابزار زمانی مشخص میشود که کاربران به ندرت متوجه فعالیت و اسکن این نرم افزار میشوند و همیشه حس امینت را تجربه میکنند. استفاده از CPU و رم به حداقل رسیده است و کاربران همواره از نتایج اسکن کامپیوتر خود راضی هستند. همین مسئله باعث افزایش کاربران این نرم افزار شده است جالب است بدانید که کاربران قدیمی نود ۳۲، سرعت و دقت این نرم افزار را مورد تعریف و تمجید قرار می دهند.

نسخه های موجود برای دانلود در این مطلب ESET NOD32 Antivirus 12.0.31.0 و ESET Internet Security 12.0.31.0ESET و  Smart Security Premium 12.0.31.0 می‎باشند، که آخرین نسخه آن ها برای دانلود قرار داده شده است.

ویژگی‎های نرم افزار ESET NOD32

  • ضد ویروس ، ضد جاسوسی و سوءاستفاده
  • دیوار آتش یا همان Firewall (نسخه NOD32 Antivirus این قابلیت را ندارد)
  • قابلیت کنترل والدین بر فرزندان (نسخه NOD32 Antivirus این قابلیت را ندارد)
  • اسکن کردن Flash Memory پس از اتصال
  • جلوگیری از اجرا و انتشار فایل‎های آلوده به ویروس
  • قابلیت اپدیت افلاین

درباره ی تیم ایران دانلود