اسباب کشی با کودکان یکی از چالش هایی است که معمولا والدین هنگام جابجایی و نقل مکان به منزل جدید با آن رو به رو هستند؛ زپرا که ممکن است کودکان خیلی راحت با جابجایی منزل کنار نیایند و این مشکلی است که می تواند روی روحیه حساس بچه ها تاثیرات منفی زیادی داشته باشد.

مسلما در هر خانواده ای بچه های سنین مختلف وجود دارند و آماده سازی بچه ها برای اسباب کشی مسئله بسیار مهمی است. در ادامه این مطلب به نکاتی که می توانند در آماده سازی روحیه کودکان برای اسباب کشی تاثیر گذار باشند می پردازیم. با ما همراه باشید.

 

چند نکته برای آماده سازی کودکان برای اسباب کشی :

 

1- اگر فرزند کوچک در منزل دارید، بهتر است قبل از جابه جایی این موضوع را با او در میان بگذارید و هرگز یک باره این موضوع را با او مطرح نکنید. بهتر است از داستان‌ها و یا تجربه‌های خود زمانیکه هم سن او بودید کمک بگیرید و به کودک پیش زمینه ذهنی بدهید.

 

2- فرزندتان را به منظور آشنایی و شناخت از مکان جدید ست به آن جا ببرید تا خودش از نزدیک محل جدید را ببیند.

به عنوان مثال : فرزندانتان را به پارک ها و مدرسه نزدیک محل جدید زندگی و یا مراکز تفریحی نزدیک به آن جا برده تا احساس بهتری نسبت به آن جا پیدا کند.

 

3- فرزندتان را در کارهای چیدن منزل جدید و دکوراسیون آن سهیم کرده و از آن ها نظرخواهی کنید.

اصولا کودکان علاقه زیادی به بسته بندی لوازم منزل دارند پس چه بهتر که از آن ها بخواهید وسایل خودشان را بسته بندی و دور آن ها رومه بپیچند و نام خودشان را روی بسته بنویسند.

 

4-  به دلیل شلوغی در روز اسباب کشی و اینکه ممکن است حواستان جای دیگری باشد ترجیحا فرزند خود را در آن روز به مکانی دیگر ببرید تا بتوانید کار های خود را راحت تر و سریع تر انجام دهید.

 

5- برای بدست آوردن احساس امنیت و آرامش پس از چیدن وسایل ضروری اسباب های فرزندتان را از بسته ها بیرون آورده در اتاقش بچینید. با این کار فرزندتان مدت زمان سریع تری با شرایط وفق پیدا می کند.

 

6- توجه به کودکان خود را فراموش نکنیم. در زمان های اسباب کشی که از روز های سخت زندگی است به دلیل این که کار ها و مشغله ها زیاد است ممکن است حواسمان از کودک خود پرت شود.اما با برگرداندن شرایط هرچه سریع تر به وضع قبل برای فرزندمان می توانیم دل آن ها بدست آوریم و آن ها را خوشحال کنیم.

   

7- اگر فرزند محصل دارید، بهتر است که زمان اسباب کشی خود را برای تابستان هماهنگ کنید تا فرزندتان در درس دچار مشکل نشود و همچنین زمان کافی برای هماهنگ شدن با محیط جدیدش را داشته باشد. در این صورت اگر بخواهد به مدرسه جدیدی هم برود دچار مشکل نخواهد شد. 

بصورت کلی نقل مکان از محلی به محل دیگر همواره باعث ایجاد استرس و نگرانی هایی چه در کودکان و چه بزرگسالان می شود که امری طبیعی است.

با انتخاب یک اتوبار تهران که تجربه کافی در باربری تهران و حمل و بسته بندی وسایل منزل را دارد، تا حد زیادی می توانید از این استرس ها و نگرانی ها بکاهید و روند اسباب کشی را با خیالی آسوده طی کنید.

 

 


اتوبار تهران آتی بار اسباب ,کودکان ,منزل ,فرزندتان ,بسته ,جدید ,برای اسباب ,بسته بندی ,آماده سازی ,دچار مشکل ,اتوبار تهران منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

رسا خبر داروهای گیاهی nt4 شهر بورس نقد کره وینازچت|ویناز چت|چت ویناز|چتروم ویناز