اگر کفش ها در هنگام اسباب کشی به درستی بسته بندی نشوند ، ممکن است باعث ساییدگی و آسیب دیدن آن ها شود.

نکاتی را در زمینه با بسته بندی کفش برایتان خواهیم گفت که با رعایت آنها بتوانید از آسیب دیدن کفش های خود در حین اسباب کشی جلوگیری کنید

 

دسته بندی کفش ها :

قبل از بسته بندی کفش های خود را به طور مجزا دسته بندی کنید یعنی صندل ها ، بوت ها ، کفش های ورزشی و کفش های میهمانی خود را به صورت جداگانه دسته بندی کنید.

 

تمیز کردن کفش ها :

نکته مهمی که باید قبل از بسته بندی کفش ها باید رعایت شود تمیز کردن کفش ها می باشد. برای جلوگیری از آسیب دیدن کفش های خود هنگام اسباب کشی بهتر است آن ها را تمیز کنید و بگذارید به خوبی خشک شوند. کفشی که دارای نم یا رطوبت باشد باعث رشد قارچ و کپک در کفش ها و ایجاد بوی نامطبوعی در آن ها میشود به طوری که شاید بعدا اصلا قابل استفاده نباشند.

 

مرتبط بخوانید :  بسته بندی اصولی لوازم در اسباب کشی

 

 

 بسته بندی مناسب کفش ها در اسباب کشی :

برای حفظ شکل کفش ، یک جفت جوراب یا یک تکه پارچه ای که استفاده نمی کنید را در داخل کفش ها قرار دهید. یک لنگه کفش را در کارتون قرار دهید و یک رومه یا نایلون را بر روی آن بکشید؛ سپس لنگه کفش دوم را مقابل اولی قرار دهید و یک تکه کاغذ دیگر بر روی آن قرار دهید و سپس در جعبه بسته بندی خود قرار دهید.

این روند را برای تمام کفش ها تکرار کنید ، از سنگین ترین کفش ها شروع کنید و به سبک ترین  کفش کار خود ادامه دهید تا از له شدن کفش های سبک جلوگیری کنید. این روش پیشنهادی برای بسته بندی کفش های شما ممکن است زمان زیادی نیاز داشته باشد ، اما بهترین راه برای نگه داشتن کفش در شرایط مناسب است. با در نظر گرفتن این نکات بسته بندی در حفظ شرایط کفش در هنگام اسباب کشی کمک می کند.

 

خدمات بسته بندی شرکت های باربری

اگر بسته بندی کفش و بسته بندی لوازم منزل  در جابجایی و اسباب کشی به نظر شما یک کار سخت و خسته کننده می آید با رزرو خدمات بسته بندی حرفه ای یک شرکت باربری و اتوبار معتبر خیال خود را آسوده نمایید.

 

در این میان شرکت باربری تهران ، آتی بار با بهترین و مطمئن ترین بسته بندی نگرانی شما را از بابت وسایل مورد علاقه و ارزشمندتان در طول حمل اثاث به خانه جدید برطرف می نماید.

 

 


اتوبار تهران آتی بار بندی ,بسته ,اسباب ,دهید ,هنگام ,شرکت ,بسته بندی ,قرار دهید ,هنگام اسباب ,دسته بندی ,آسیب دیدن منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

بهترین سایت معرفی جاذبه های گردشگری ایران و جهان , اطلاعات گردشگری درمانگاه شبانه روزی سلامت تعمیرات و اموزش مرجع آموزش‌های تخصصی و کاربردی قالیشویی در اصفهان | خلیج فارس aradsports متلب نویس فروشگاه مستر مووی